Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, November 26, 2010

Contest yang dirangka

Cetusan kreativiti. Aku sedang merangka contest pulak. Tajuk contest pun dah ada. Tema dan Konsep pun dah ada. Hadiah pun dah ada dalam kepala. Juri sedang diaturkan. Ketua jurinya aku! hehe... Kali ni biar gila-gila sikit. Dan aku nak semua peserta pun cetuskan kreativiti masing-masing secara gila dan meriah! miahahaha... Tapi belum masanya nak umumkan keseluruhan entry contest. Tunggu eh!

6 comments:

mama tisya said...

kalo entry kena kreatif ni tk brp reti...hehehe..jwbnye tkleh la nk join

yantz-yeem said...

kretip?????mmm aku ada peluang x nk menang???

Wansteddy Tales said...

mama tisya ~ oho... contest wan myb special. xstrict sngt. wan nk entry tu santai je. nnt wan publish detail info. jemputlah join mama tisya. perspektif saya pasal kreatif myb berbeza dgn org lain :) myb ><

Wansteddy Tales said...

k.yantz ~ subjektif sngt nk jwp. hahahah... tgu.... nk ks surprise dulu :)

mummy_ayu said...

wah..contest..???

Wansteddy Tales said...

mummy ayu ~ semuanya dirahsiakan dulu hehe