Nuffnang

Followers

Tuesday, November 9, 2010

Laut itu terapi bagi orang yang bawa diri

Sebenarnya aku buat banyak kali percubaan menulis entry baru. Tapi semuanya tersekat sampai ke draf je. Aku baca balik tiap entry yang aku karang, satu pun tak membina. Dari menulis sambil lewa dan paparkan untuk raih pembaca yang tutup balik blog aku sambil mencemuh "Ntah hapa2" Baiklah aku tahan hati dari publish hehe...

Sebenarnya aku takde mood. Bukan sebab siapa-siapa, apa-apa atau entah pape. Takde apa-apa pun. Cuma mood menulis aku harini merajuk ke laot semula. Nantilah aku tunggu ia timbul semula.

3 comments:

Nurmala Mazlan said...

bETUL tu...terapi utk org yg mencari ketenangan juge

Mama Zharfan said...

best jer tajuk entry ni..terus terbayang relax2 kat tepi laut hehehh

AyuArjuna BiGoshh said...

tu les...laut mediteranean :p