Nuffnang

Followers

Wednesday, December 8, 2010

capture total 20’000 CONTEST! ongoing


Akhirnya masa yang ditunggu hampir tiba. Sebenarnya kalau tak kerana aku tengok komputer kawan tadi aku pun tak perasan perkara ni. Bukan buat-buat lupa yeh. Memang benda yang dah lama sangat. Harus aku terlupa hahha.... Ingat tak contest Capture Total 20’000 yang masih dan sedang berlangsung dalam blogku ini? Ya.... mari kawan-kawan rakan blog semua. Barang sesiapa yang berminat dengan tawaran yang aku kemukakan dulu. Jemput-jemputlah ambil perhatian.

Aku ulangi hadiah yang bakal diterima pemenang bertuah.
Pemenang boleh memilih apa sahaja item design yang aku niagakan dalam blog Wansteddy Studio. 3 pilihan design anda. Percuma. Tiada bayaran. Tiada kos tambahan dikenakan. Tetapi.... jengjengjeng.... Syaratnya. Korang kena pilih betul-betul jenis hadiah dan berikan maklumat terperinci jenis design yang dikehendaki. Sama ada nak design macam mana, warna macam mana dan sebagainya. Itu antara pemenang dan aku! yeahehehe.... 3 item itu bukan 3 header okey. Kalau 3 header, pecah kepala aku. Item bermaksud jenis design tu. Sama ada nak badge, header, watermark, banner, poster dan sebagainya. Aku ulangi... 3 item design.

Adakah itu cukup menerangkan? Kalau ya.... Ambil perhatian kawan-kawan. Lagi beberapa klik mungkin andalah pemenang bertuah itu.

Cara mengesahkan keputusan pemenang? Dapatkan capture 20'000. Print screen dan emailkan kepada washifalo@yahoo.com. Kalau dah dapat pemenangnya aku akan umumkan secepat mungkin SELEPAS menerima email pengesahan dari blogger bertuah.

Andai tak berjaya juga dapatkan pemenang bertuah. Contest ini terpaksa dibatalkan. Penat dah aku tunggu dengan penuh debaran okey. Pertama kali buat contest ni dulu. Takde pemenang. Sayang sekali. Ini kali kedua. Aku harap adalah nama pemenangnya.


Betul. Aku pun berdebar ni nak tunggu pemenang bertuah.
(Entry ini auto publish)


7 comments:

sukemakan said...

wow! bes jugak wat contest mcm ni kan!
hehe

*semoga saye yg betuah tu*

MamaRifqy said...

ehe ehh..menareksss laa!!

Wansteddy Tales said...

sukemakan ~ caiyo2 ;)

Wansteddy Tales said...

mama rifqy ~ good luck yeh!

CaDLyNN said...

ehem...dah email..hehe

Hui-Wearn said...

sudah email dgn gambar jpg! visitor 20000!

CaDLyNN said...

uiks..lin pon dapat capture 20000 tu n da email jugak..cmne tu ek?