Nuffnang

Monday, December 6, 2010

Damia demam

Harini ambil EL. Damia demam. Tiba-tiba je malam tadi kepala, lehernya panas. Tapi masih aktif bergurau senda dengan ayahnya. Sibuk nak main sisirkan rambut aku dengan sikat. Bila dah tidur tu, kesian pulak rasanya. Mulanya aku nak juga pergi kerja. Sebab memang cuti dah habis. Ayahnya ada lagi banyak baki cuti. Tapi bila tidur, Damia nak menempek kat aku. Jadinya sekarang aku menulis kat rumah. Takpelah, yang penting utamakan anak dulu.

PS: hadiah pemenang semua kat opis. Nak tak nak rabu ni la aku pergi pos. Lagipun masih ada alamat pemenang elum lengkap. Acilah kan :)

Doakanlah Damia segera sembuh, amin...

5 comments:

mummy_ayu said...

ala siannya..get well soon damia...
musim kot sekarang kan...

Izzatul Iman said...

semoga Damia cepat sembuh...jgn mandikan dia ye... lap jek... pastu kalau bleh bungkus, bungkus biar berpeluh damia...n bagi dia banyak minum air...

Mama Zharfan said...

me doakan moga damia cpt sembuh

CaDLyNN said...

ala..sian damia.
semoga damia cepat sembuh~

Wansteddy Tales said...

trimas rakan2 blog yang dihormati. terharu dgn doa kalian ><

damia makin cergas tapi selsema tak henti2. bimbang seab selsema tu la lmbt nk kebah demamnya. mudah2an doa kita diperkenankan Allah SWT, amin...