Nuffnang

Friday, December 3, 2010

Hytex Warehouse Sale

2 - 11 Disember 2010

Ia datang lagi! Kali ni dah beralih tempat. Dekat je dengan kilang tempat warehouse lama tu tapi kena membelok-belok sikitlah. Sila rujuk peta yeh. Aku memang nak tak nak berduit atau kontang kena pergi jugak cari baju Damia apa yang patut. Baju basah-basah Damia banyak yang dah senteng. Warehouse Pureen haritu terlepas peluang sebab balik kampung di Sabah. Jadinya, warehouse ni memang peluang terhangatlah. Jom ramai-ramai ibu-ibu bapak-bapak. Borong baju anak-anak!


Produk yang dijual
Tenderly
Issue
Disney
Looney Tunes
Winnie the Pooh

Masa
Mon – Thurs: 10am – 7pm
Fri – Sun: 10am – 8pm

Tempat
Dewan Serbaguna
MPS Taman Ehsan
Jalan E3/13
Kepong

8 comments:

mama tisya said...

yg ditgu2 tp tula tukar tmpt plak

mamaqari said...

x penah pegila warehouse sale ni..best ke???pureen penah la g..sama ke cam pureen warehouse sale?

AcuRose said...

thenks 4 de info..
dah beralih ke sana lak sale nye ye.
jauh la plak..

eus said...

nk gi lah.. bj harian ank2 yus pn kena tukar gak ni... hehe...

Wansteddy Tales said...

Mama Tisya ~ tu la terkujat gk tgk peta dah berubah >< tp dkt2 tu gak kan mama tsya :)

Wansteddy Tales said...

mamaQari ~ bajunya cm biasa kurang kualiti. tp kalau nk jd rezki jumpa baju yg baru dan cantik2. wan pernah gak dpt yg betul2 cantik mcm baru beli kat pasaraya tp harganya murah2 je.

Wansteddy Tales said...

acurose ~ hehe... tu la kwn pn dah mula order tlg belikan utk dia. klu belah2 sini bolehla rajin nk turun lagi sbb dkt2 gak dgn rumah :)

Wansteddy Tales said...

eus ~ Jom eus! sy pn nk xnk kena g gak. bju damia semua dh kecik hehe