Nuffnang

Followers

Saturday, January 22, 2011

smashing award dari EZAY!

Dah lama tak terima sebarang award. Tapi harini terima jemputan dari Ezay, terima award dari beliau. Dan direka khas oleh Ezay sendiri! Memang beshhh! Siapa tak suka cutey Elmo ni kan... Walaupun gedix tapi cukup kawaiii! Thanx Ezay, akak dengan bangga hati terima award ini dengan penuh rasa keterharuan... sobsobsob...



1) cerita sikit tentang tabiat buruk anda
Kalau nak cerita yang luaran agak peribadi kot. Tapi aku bagitau pasal tabiat buruk aku dalam berblog la, lagi kena kan... Paling teruk aku suka kumpul banyak-banyak entry dalam draf pastu simpan berbulan-bulan tak publish sampai ke sudah. Selalunya aku ambil masa lama nak siapkan satu-satu entry yang berbentuk pendapat atau jenis amarah. Dan yang merugikan entry contest! Sebab nak buat entry terbaik sudahnya lepas duedate, nak join contest pun melepas... huhu.... Sekarng pun ada dalam 3, 4 contest peram dalam draf. Belum siap. Belum publish. Camne la nak ubah tabiat buruk yang sukar dibendung ini.. huhuhu...

2) bila anda start buat blog ni? (1st post blog anda)
Aduh lupa... Pertama kali berblog dengan nama blog Me n my lovely doter. Tapi lepas kena hack (oleh malaun mana tah), aku lak kebetulan baru nak restart blog ini, maka blog Wansteddy sajalah secara rasminya jadi milik aku. Harap kekallah sampai bila-bila. Entry petama Wansteddy.blogspot dihasilkan pada 4 november 2009.

3) tag 3 kawan anda atau lebih.
(bagitau kawan anda melalui komen entry terbaru mereka)
Acurose my designer geng
Mama Zharfan my comper mate
K.Yantz my opismate




2 comments:

Mama Zharfan said...

tq for the award :)

EzayHadry said...

haha simpan post dalam draf byk2??
tabiat kita lebey kurang same lah..