Nuffnang

Tuesday, February 22, 2011

Won Goodnite Memory Foam Pillow!

Alhamdulillah... minggu lepas terima mesej melalui facebook dari INpublishers Malaysia. Hadiah disediakan untuk 2 pemenang, Goodnite Memory Foam Pillow bernilai RM388.00! 

Trimas pada penganjur kerana mencabut namaku sebagai salah seorang pemenang. Mulanya memang tak ingat sertai contest yang mana. Rupanya contest ni mudah sangat. Cuma jawab soalan mudah. Dan tak sangka jawapan aku lekat. Base lucky draw ni. Beshhh sangat! Aku minta hubby tolong ambilkan jumaat lepas. Aku tak ikut sebab banyak kerja nak kena disiapkan. Siap pesan kat hubby, nanti jangan lupa ambil gambar tau tau tau...!

Inilah pertama kali aku tidur dengan bantal semahal ini. Sebelum ni pernah cuba bantal terapi mak, tapi tidaklah seempuk keluaran GoodNite ini. Sungguh beshhhh... Lena sungguh tidurku...

10 comments:

fiza said...

Congrats wan, mahal nya bantal tu ^_^

Wan_hazel said...

taniah kak wan..ehehhe...nak sikit gebu bantal tu..ahahaha,

Memo_Hazel said...

tahniah kak wan. (: memo pinjam boleh?? hehehe

iManAzRaf said...

wah.. meriah... aasek menang hadiah je.. hehe.. tahniah2..

Mama Balqis said...

Tahniah Wan!

siti nurkhijah said...

tahniah... mesti mimpi best2 tido ngan bantal mahal..

Wansteddy Tales said...

trimas kawan2... wan & memo... boleh je nk pos kena kerat dua! hahha

Ezay Hadry said...

gratz kak wan...wahhh suke bantal mahal tuhh...ade contest ni part 2 la..nak masuk gak

AyuArjuna BiGoshh said...

beshhh mahaal bantal tu

Aisha With The Apostrophe said...

Bantal mahal tu. Bestnya :)