Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, March 18, 2011

WEEKEND WONDERS Contest kat SOGO!

Esok bawaklah anak-anak korang ke Sogo, Kuala Lumpur. Sambil shopping boleh sertakan anak anda sertai contest mewarna WWF! Program ni sempena cuti sekolah. Jadi jangan lepaskan peluang asah bakat anak-anak korang tau!


WEEKEND WONDERS
Waterfall Void Area, 7F
SOGO Kuala Lumpur
19 March 2011
From 11.00am 

Damia pantang nampak warna dan kertas, gerenti nak ikut melukis. Dalam awal bulan mac ni Damia siap lukis bentuk kosong dan panggil aku suruh tengok. "Mummy! O...!" Damia kata. Rupanya dia lukis huruf O. Owh... dah pandai dah anak aku nak tulis sendiri. Memang biasa bagi dia lukis macam-macam stroke dan bagitahu kat aku apa benda dia lukis tu. Damia belum pun capai 3 tahun. Jadi tak dapatlah bawa dia enjoy masuk kelas melukis. Kat taska, ada kot kelas melukis ni semua. Sebab tu balik je macam-macam Damia praktikkan.

Kembali pada tajuk. Enjoy program tu esok. Dan bagi anak-anak yang sertai contest ni... Selamat Berjaya!

2 comments:

cikceriacorner said...

wow..

okla tu wan..damia minat melukis n warna...

xlama lg bleh masuk pertandingan mewarna..ehheh

Mama Zharfan said...

damia ikut mommy yer pandai2 lukis2 heheh