Nuffnang

Followers

Saturday, March 5, 2011

Won 4 tickets RANGO movie!

Sempena sertai contest Voila. Aku terima hadiah tidak disangka-sangka. 4 tiket tayangan Rango! Memang aku suka filem ini.Rango ni citer animasi pasal cicak kobeng yang tersesat kat kawasan padang pasir. Aku tak retilah nak citer lanju, sebab belum tengok trailer dia lebih lanjut. Apa kata korang google pastu citer lak kat aku? miahahhaa...


Kata-kata dari penganjur:
Its going to be an awesome weekend, can you feel it?!

You just won yourself 4 screening tickets to watch RANGO!
Date : 6th March 2011, Sunday
Time : 10.30am
Venue : GSC One Utama

Kindly come over to our counter at the cinema from 10.00am till 10.25am (6th March 2011) to collect your tickets. Please bring along your I/C for identification purpose.

We look forward to seeing you!
 Voila.

Trimas banyak Viola!

Kenapa tidak disangka? Sebab aku memang dah plan nak tengok filem ni sebab yakin betul takde tiket  contest yang melekat. Jadi dah rancang nak tengok dengan tiket free dari Nuffnang dulu. Tak sangka. Dapat yang percuma. Bukan 2, tapi 4 sekaligus! Siapa aku nak ajak di saat-saat akhir begini yeh?

Keduanya sebab filem ni ditayangkan pada waktu pagi! Memang inilah paling tak disangka. Tak pernah lagi aku tonton wayang waktu pagi! Nak-nak hari minggu. kekeke... Aku dah risau ni. Biasa hari minggu memang bercinta nak bersiap awal dan berjalan huhu... Harap-harap dapatlah tonton filem ini. Memang aku suka Rango! Sebab ia filem animasi. Dan satu lagi... Aku memang minat habes kat pakcik Johnny Depp. hehehe... Yang encem lagi pelik itu... Maka aku tanamkan misi bangun awal ahad ini dan tonton Rango! Caiyo2!

3 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan!
nanti tlg vote yer


nak menang purse clarks ori? jom vote!

CaDLyNN said...

nak joinnnnnnnn :p

mummymer said...

wah!! emir pun teringin nak tengok cerite ni.. walaupun dekat mulut dok sebuk kate tak mo.. tapi siap kali iklan Ringo kat 613 tercongok tengok tak berkelip2 :D congrats!!