Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, March 23, 2011

Won Nuffnang Premiere Screening - Hop

Alhamdulillah menang 2 tiket wayang filem animasi Hop! Bertempat di Cathay Cineleisure, e@Curve. Insya'allah jika tiada aral, nak join dan tonton juga. Damia kalau filem animasi @ kartun, ada kemungkinan dia bagi kerjasama. Ikut mood dia. Dan sekarang aku elakkan filem yang ganas-ganas sebab tahu tak sampai suku cerita si kecik tu nak balik! hahahah....

 

Trimas pada Nuffnang! Kiranya ini hadiah hari jadi untuk Damia esok. Alhamdulillah... Happy sangat. Jom melompat! Hop Hop!

5 comments:

CaDLyNN said...

wow~ menang lg..congratssssssssssss

BIONIC WOMEN said...

sangat jeles..huhuhuhu...
nak jugak..

hepi besday in advance to Damia..
may Allah alwiz bless u, cute little girl..amin

Intan said...

Waaa bestnya damia nak tgk citer baru nie :D

Nak itot!!!!

Adyshariz said...

tahniah wan..sgt rajin la awak ni...hehe

btw, hapy birthday damia, moga sihat selalu dan menjadi anak yg baik kpd org tua..

Ezay Hadry said...

ezay tak masuk dah..kalau menang nanti malas pulak nak pergi..tapi kalau tak pergi mesti asyik fikir2 je rugi..huhu