Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, April 29, 2011

Wansteddy Mini Giveaway ~ tambahan hadiah

Sambutan Wansteddy Mini Giveaway sangatlah menggalakkan. Aku mula la rasa segan tu. Hadiah simple ya amat. Tapi rakan blogger sudi jugak supot mini GA ni. Trimas tak terhingga pada semua peserta. Yang dah lama berkawan dalam dunia blog ni, yang baru dikenali.... terima kasih!

Wansteddy Mini Giveaway berlangsung sehingga 1 Mei 2011. Tepat jam 12.59 malam itu, peraduan ditutup. Syaratnya mudah saja. Hanya titipkan  nama pena dan alamat email anda dalam entry ini untuk dihubungi kelak.

Kerana berbesar hati dengan sambutan yang diberikan. Dengan sukahatinya aku nak tambah hadiah. 5 pad berjenama Kotex Luxe untuk pemenang bertuah. Menariknya Kotex Luxe ni, pakagingnya dalam bentuk tin aluminium mewah. Rekabentuk padnya juga cantik-cantik belaka. Termasuk 10  hadiah sebelum ni. Semuanya akan diberikan secara rawak. 

Untuk sertai, jemput klik entry berikut: Wansteddy Mini Giveaway. Nantikan keputusannya pada 2 Mei 2011 ya.

5 comments:

mama tisya said...

hrp2 bertuah..amin2

Wansteddy Tales said...

amin... :D

nurulazham said...

harap2 dpt yg ni..hehehe..
(berangan jek..)

tiefazatie said...

wah..sgt best sis...moga bertuah la ifa nie..

Wansteddy Tales said...

Good luck ya adik2ku :D