Nuffnang

Followers

Monday, May 2, 2011

Won Rio merchandise

Alhamdulillah, aku menang hadiah tempat pertama dan saguhati contest Rio anjuran Tupai. Hadiah yang ditawarkan sangat besh. Trimas team Tupai! Antara hadiah yang diperolehi: Patung Blu watak utama Rio, Jam tangan, 4 keping tiket wayang Rio, cooler bag Rio yang gempak, sehelai T.shirt Rio dan paperbag yang smart tu.

Antara hadiah yang diberi. Sehelai T.Shirt ekslusif kanak-kanak yang memang gempak! Suka tekstur kain T.Shirt ni. Memang rasa selesa dipegang apalagi dikenakan. Selamat diserahkan pada anak sedara aku hohoho... Damia nak pakai tak muat da... besar sikit untuk dia.

Paperfile yang superb! Aku punyalah sayang. Dalam dan luar dicetak dengan design yang besh. Lupa pula aku nak ambil gambar sisi dalam dan luarnya hahha...

Jadi bahan mainan Damia dengan jayanya. Siap ambil patung Blu dari  Mc Donald bawa main dengan patung Blu ni. Kali ni agak susah nak shoot hadiah. Mesti sana sini selit kaki mek kecik ni. Sudahnya aku kena edit dalam photoshop. Sekali lagi, trimas Tupai - Portal Hiburan Terkini!

2 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan!! beshnya hadiah tu ;)

EzayHadry said...

ooo yang tupai tu akak dapat no 1 ek? tak perasan lakk..or guna nama hubby? best ea dapat t shirt, ezay dpt patung jewel ngan stationary set je..tahniah2