Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Thursday, May 19, 2011

Won Gadis Semasa Sunsilk Contest!

Menang hadiah tempat ketiga contest Gadis Semasa Sunsilk.  Lebih manis, aku menangi dua hadiah atas nama sendiri dan nama hubby. Syukur alhamdulillah... dua hadiah tempat ketiga berada dalam tangan. Terima kasih pada pihak penganjur, Sunsilk. Memang seronok sebab memang aku antara pengguna tetap Sunsilk sejak dulu sampai sekarang. Setia dengan Sunsilk!

Syarat peraduan, kena rekacipta logo Gadis Semasa Sunsilk tersendiri. Jujurnya aku tak yakin pun untuk rembat sebarang hadiah sebab aku memang tak gemar lukis logo. Tapi alhamdulillah... kemenangan kali ini berikan dorongan kepada aku teruskan kerja-kerja merekabentuk logo. Hadiah tempat ketiga ialah Sunsilk Totebag, Hair Dryer dan produk Sunsilk untuk 10 pemenang.

 Hairdryer berjenama Pensonic

Produk Sunsilk

 Hadiah yang dihantar ke pejabat atas nama hubby.


9 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

aikkkkkkkkk balik2 je kira hadiah ke hehe

Lin Azlina said...

seronoknya...asyik menang adiah jer

CaDLyNN said...

untungnye wan...congrats!
lin menang thru cosmo je la :p

nUR_rOsALiNdA said...

Mana gambar logonya..Nak tgk...Hehehehe~

Wansteddy Tales said...

Baby ~ byk lagi blm update. bz semedang ni hahhaa

Wansteddy Tales said...

Lin Azlina ~ menang pn kecil2an saja Lin :)

Wansteddy Tales said...

Cadlynn ~ Cosmo pn hadiah gempak2. mmg xleh lepas tu. Tahniah pada Lyn sbb byk menang hadiah besh dr cosmo :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam wan..Tahniah yer!

Mama Balqis BPB said...

tahniah wan!