Nuffnang

Wednesday, May 4, 2011

Won Innershine product worth RM150!

Alhamdulillah selamat terima produk Innershine bernilai RM150. Hadiah ni sempena sertai contest majalah. Betul-betul lupa yang mana. Yang pasti dah selamat terima hadiah baru sedar, lupa nak tengok betul-betul kepala surat. Apa pun bersyukur sangat. 

Di dalam totebag khas Innershine ni terkandung 6 set produk Innershine. Setiap satu kotak mengandungi 6 botol innershine berperisa berry.  Sedap dan manis. Pagi-pagi rutin aku minum Innershine. Nampak perubahan kat seri wajah.

Lazimnya sekotak produk Innershine   berharga RM30 lebih. Kali ni tak perlu laburkan duit nak beli stok Innershine untuk 36 hari! Besh.... Trimas banyak pada penganjur. Dan trimas juga pada Innershine yang meyinarkan wajah, menyihatkan badan :)



8 comments:

MRS. K said...

bersinar-sinar wan lepas ni! hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

waaaaaaaaaaaaaa..ila tau tue contest cosmo/intrens.. tahniah wannnnn..ne yg ila lagi semnagat ne

mummy_ayu said...

wah...tahniah..best tu hadiah2 ko menang....nie untungnya rajin join contest..

cikceriacorner said...

wow..tahniah wan..rejeki2...heheh..

aLeen aVriL said...

salam...so akak xnk buat GA bg adia innershine pulak ker???ekekekkee

Lin Azlina said...

byknya innershine..best2...

AyuArjuna BiGoshh said...

berseri2 lah wan lepas ni hik hik

Adyshariz said...

mesti mata bersinar-sinar mcm maya karin lepas ni..hehe