Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, August 17, 2011

Teaser Photoshoot Raya

Ahad lalu kami adakan photoshoot sekeluarga buat julung kalinya. Pengambaran tak ambil masa lama. Syukurkan fotografer dipilih tu kenalan pejabat. Kurang sikit rasa segan nak posing sakan hahah... Dapat kongsi teaser dulu. Nanti tak sibuk aku paparkan lebih banyak gambar ;)


13 comments:

rusna wana said...

yudas caj berapa wan - buat kat rumah ke outdoor..

Mama Zharfan said...

mesti sgt cun tu!! tak sbr nak tgk heheh

mummy_ayu said...

ah siap berPS lagi..mesti comel .
nak tgk...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

cepat..cepat upload...

ibu_Arifa said...

nak tgk..nak tgk..
tak sabar dah nih. >_<

Wansteddy Tales said...

Kak rusna ~ amoun sebenar biarlah rahsia hehe... Tp dgn yudas boleh timbang rasa lagi harga yg ditawar pn murah n berbaloi2 ;) pape k.rusna kawtim direct dgn yudas ;D

Wansteddy Tales said...

Gmbrnya cunnn orgnya takkk haha

Wansteddy Tales said...

Ayu, free2 time wan share ek ;;D

Wansteddy Tales said...

Ila ~ rini hari bz sedonia huhu

Wan_hazel said...

waaa..tak sabar nak tgk gambar posing2 akk skeluarga nie...

BabyIntan said...

Alahai suka nya bila nengok tangan si kecil memegang jari ayah nya...I loike, sweet :)

Tak sabar nih!

Wansteddy Tales said...

Wan_hazel ~ ikutkan bnyk gambarnya Wan. tak terupload semuanya hahaha... tp akak dah update entry tersebut ;)

Wansteddy Tales said...

BabyIntan ~ anak ayah tu Intan. mummy pegang tgn ayah "xmuleh!" dia kata... hahahha...