Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, August 12, 2011

Won Grey's Anatomy contest

Terima sebuah bungkusan besar dari Stesen Televisyen Malaysia. Tak pasti join contest yang mana, rasanya contest Grey's Anatomy anjuran NTV7. Cumanya tak ingat kat mana dan bila join contest ni. Besh je tengok hadiah menarik yang diterima ni, sehelai tuala putih yang empuk lagi berkualiti berjenama. Yang buat gempak tu pakaging kraf dia. Kemas dan smart. Siap ada tag Grey's Anatomy lagi :)

Inilah bungkusan asal. Memang besar dabak sampaikan aku tak boleh teka apa-apa barang yang terkandung di dalamnya. Apa pun terima kasih banyak pada penganjur. NTV7, "i Feel Good....!"