Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, September 27, 2011

Won mystery gift?!

Hadiah ni masuk tanpa surat pengenalan atau sebarang nota. Di sampul surat pun takde sebarang cop datang dari mana atau siapa. Tau-tau tergeletak vocuher Giant bernilai RM50! Syukur alhamdulillah... Walaupun kecil saja, namun besar ertinya bagi menampung ruang belanja. 

Pada mulanya aku sangkakan menang contest UniCharm Giant tempohari. Tapi hadiahnya RM100 voucher Giant. Tu yang confuse, penganjur silap muatkan jumlah ke? Tapi jangkaan aku salah, harini barulah wakil Mamypoko hubungi aku, nak sahkan alamat surat menyurat. Syukur... Satu lagi hadiah bakal masuk. Kecil saja. Kebelakangan ni tiada hadiah besar masuk di tangan. Memang jelas ada sikit kecewa dan tersinggung. Tapi bila lepasi fasa 'merana' tu. Semua tu aku anggap hal kecik je. Rezeki tu kalau DIA nak bagi, dia bagilah. Ganjarannya besar atau kecil saja. Yang penting hati kena baik... Jangan mudah melatah dan mudah patah semangat! Mudah-mudahan rezeki akan memihak padaku pada masa akan datang...

Terima kasih banyak pada penganjur misteri ini. Confirm tak salah bagi kat orang, sebab kena je dengan nama dan alamat aku. Cumanya buatkanku tertanya-tanya... siapalah yang bagi ye? Hehe... Apa pun alhamdulillah...

7 comments:

Mama Zharfan said...

congrats wan!!rezeki tu :)

Lin Azlina said...

syok jer dapat voucher free..leh g carik barang weekend nanti...hihi

Wansteddy Tales said...

Mama Zharfan ~ trimas.. hadiah keciklah sngt, segan nk share haha

Wansteddy Tales said...

Lin Azlina ~ lepas beli sepeket lagi mamypoko Damia! hahaha... ngam2 utk Damia la ni jawabnya :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kalau tak nak pos sini..kiki.. tapi kat bangsar ye bukan daya bumi lagi..haha

Wansteddy Tales said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) ~ lepas la beli sepek besar mamypoko Damia ni Ila, bolehlah guna walopn was2 hahaha

AyuArjuna BiGoshh said...

tahniah wan :)