Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, December 30, 2011

Won 2X The Most Creative Way of Writing the Word Laurier Contest

Menang 2 hadiah saguhati "The Most Creative Way of Writing the Word Laurier Contest." Contest anjuran Kao dan Guardian. Hadiah utama 3 jam tangan Esprit. Manakala 100 pemenang saguhati menerima hamper Laurier bernilai RM50. Alhamdulillah... Jom tengok hadiahnya.
Totebag Laurier yang unik dan ceria. Color PINK! Pertama kali dapat totebag bentuk bulat camni. Siap masa amik hadiah ada yang tegur katakan cantik sangat totebag ni. 

Inilah keseluruhan hadiah bernilai RM50 x 2. Mungkin perlukan penyertaan terbanyak. Sebab tu gagal raih hadiah utama. Takpelah, yang conso ni pun besh juga ;) Terima kasih pada penganjur, Kao Malaysia!


6 comments:

Cute Mum said...

tahniah..
memang jimat duit wan kan..
sampai pad pon dah dapat free..
i like!

Lin Azlina said...

cutenya beg pink tu

Mama Zharfan said...

beg tu sgt comel ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmg cute pun wan

AyuArjuna BiGoshh said...

sikit lagi wan...akak tengok nama wan top 10...nama akak no 10..nama wan no 6 ke 4...sikit lagi tu..praktis lagi ya :)..lagipun modal kita join ni kecik jer..akak hantar laurier yang 2.80 hehehehe

Wansteddy Tales said...

Terima kasih kawan2... Tegar gak ble tau kedudukan dah dekat sngt dgn top3 tu huhu... Apa pn xde rezeki nk menang jam tgn mcm awal thn 2011. Mudah2an ada chance menang besh pula lepas ni :)