Nuffnang

Wednesday, January 4, 2012

Won iPod Shuffle 2GB with Halloween Trick or Treat Contest 2011 - Cold Storage!

Alhamdulillah menang contest Halloween Trick or Treat Contest 2011. Contest ini dianjurkan oleh Cold Storage. Rasa berbaloi menang iPod Shuffle 2GB dengan hanya beli gula-gula Halloween karektor  Drakula dengan harga lebih kurang RM5 sahaja. Hadiah ni aku tuntut di The Mall, Kuala Lumpur. Tempat aku letakkan borang penyertaan.

Menariknya kawan aku menang iPad2 melalui contest yang sama. Sangat bertuah.  Mungkin ramai yang meneka aku hias borang aku bagai nak rak. Sebenarnya, aku tak hias renda-renda bagai untuk contest ni. Cuma isi form dan drop contest. Hanya mengharapkan pada tuah. Kalau ada rezeki, adalah. Syukur alhamdulillah menang sesuatu. Walaupun kecil, memang iPod Shuffle design baru ni cinonet je. Tapi sangat cute tau! Suka tengok bentuknya. Yang penting, terima kasih Cold Storage Malaysia!


10 comments:

memo hazel. said...

tahniah kak wan. hehehe

Mama Zharfan said...

congrats wan!

Em's Family said...

tahniah!!.. ade proof of purchase ye.. tak nampak pulak :D

SyUhAdA said...

thniah sis..

CaDLyNN said...

congrats wan....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah bertuah kawan ila ne..

Wansteddy Tales said...

Tq kawan2... Hadiah ni mmg xdijangka. Harapkan tuah semata2 langsung xde inisiatif nak deco2 form :)

AyuArjuna BiGoshh said...

tahniah wan :)

zahira said...

congrats!

iManAzRaf said...

kak wan..!! da lm tak dtg sini.. tak thn tgk hadiah2 yg akk mng.. hehe..
btw, nk tanya skit ni.. mcm mn nk tmpah doodle tu ek? price plak mcm mn? hehe.. tq.. =)