Nuffnang

Followers

Friday, February 17, 2012

AGEL Wellness Talk

Salam, nak share maklumat penting. Syarikat AGEL akan meganjurkan bengkel/seminar kesihatan bertajuk Eczema - Understanding the Dietary Connection. Seminar akan dihadiri oleh Dr. Haresh Kumar, pakar yang akan membincangkan topik eczema. Seminar akan diadakan esok hari 18 februari 2012 bermula jam 11.30 pagi hingga 1.30 petang di pejabat AGEL Malaysia, Bangsar South.
Untuk hadiri seminar ini, anda perlu membuat pendaftaran dengan Puan  Nuha Najwa Rashdi. Commercial & Logistic Department (CSU) di talian 03-2051 5974. Kalau tak salah, tiada sebarang pembayaran perlu dibuat.

Yang penting ilmu yang nak diberikan berkenaan penyakit eczema. Cara-cara pemakanan yang sesuai. Wan macam berminat nak join, walaupun Damia dah stabil, tapi masih banyak makanan yang kami sekat nak bagi Damia. Sebabnya takut Damia alergik dengan sebarang jenis makanan.  Macam Wan bagitahu tadi, kalau berminat, jemput hubungi Puan Nuha dalam kadar segera.

Setiap penyakit ada punca dan penawarnya. Kita perlu sentiasa berusaha, doa dan tawakal agar kesihatan sentiasa terpelihara, insya'allah...

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

oh ila nak bagitau kawan belog yg anak dia sakit ekzzemalah

Wonderful Life with Mary Kay said...

Menarik tp cam dah last minute lA plak. Anak wan dah ok ek? Azfar masih diserang eczema...