Nuffnang

Thursday, August 9, 2012

Won Safi Balqis hamper

Alhamdulillah... 
Hadiah sempena sertai contest EH! Promo Safi Balqis.
Keseluruhan hadiah bernilai RM100.
Kebanyakkannya dah dibeli buyer masa garage sales lepas :)
Terima kasih.

3 comments:

Mama Zharfan said...

i pun da berlambak kosmetik yg dimenangi dari magz..tak tau nak buat apa...sbb tak de plak peluang nak buat garaje sale mcm wan buat hehehe rasanya nak sedekah ajer kot sbb kalau lama2 simpan jd expired...

Wansteddy Tales said...

buat je garage sale depan pintu bilik tu kak suzi, studnt ke member opis lalu sure berminat. Wan jual murah2 je. harga produk sebotol dalam RM100 wan letak je rm10! manalah org xberebut. yg jenis produk muka cmni anggaran rm2-10 je. murah2. niat berniaga sambil bersedekah. insya'allah bnyk rezeki kita kan masuk lepas tu :)

Merlyn Hasshim said...

er, kenapa saya punya mcm tak cukup set jer?menang dari EH jugak. EH ni dari dulu suka hati jer bagi hadiah ikut suka dia.