Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, April 23, 2013

Won ANNIVERSARRY BLOG YUMIE LUFYA CORNER!!!

Yay! Menang tudung 3 layer percuma dari contest anjuran Yumie Lufya. Boleh tengok keputusan kat sini. RESULT ANNIVERSARRY BLOG YUMIE LUFYA CORNER!!!

Alhamdulillah... Bertambah satu lagi tudung layer sendiri. Memang aku sukaaaa sangat tudung 3 layer. Sementelah aku jenis suka tudung jenis ada awning/ kepala tudung orang melayu kata. Tak betah pakai yang jenis tepek atas dahi tu. Sebab muka bulatku akan bertambah bambam dengan tudung jenis yang demikian. 

Serius suka warna ni! Kebetulan masa buka bungkusan hadiah ni, pakai baju yang lebih kurang warna dengan warna tudung ni. Ikut hati nak je buka dan sarung on d spot! hahaha... Apa pun terima kasih banyak Yumie kucayang. Moga Yumie bertambah rezeki dan keberkatan buatmu dunia akhirat.... Amin... 

Kena godek baju lain nak suai padan dengan tudung ni esok! Gigih nak menayang pakai di pejabat ngeheheh...

1 comment:

ellyekin said...

cantik tudung nie kak... :D