Nuffnang

Followers

Monday, November 9, 2009

segalanya my giveaway

Wednesday, October 28, 2009

mikylayna's giveaway

Giveaway ini dianjurkan oleh mikylayna yang lebih kukenali sebagai c a b b i e n a.



Cabbiena memang seorang pengusaha kedai online yang kreatif. Suka tengok design dari mikylayna yang sangat comey2 seperti ini.


Sebagai menghargai teman2 blognya, pemilik butik mikylayna dengan berbesar hati menghadiahkan rangkaian hadiah2 comey seperti berikut: (sangat kuidamkan!)

Yang aku idamkan ialah hairclip ini;

kerana aku suka kaler pink!

Thanks to cabbiena yang sudi anjurkan giveaway menarik seperti ini. Berminat untuk sertai giveaway ini? klik sini yep...


Photobucket

Friday, October 23, 2009

5577studio.com,

Luckydraw Raya Give aways.. datangnya dari 5577studio. Untuk menyertai contest ini sila klik sini. Layan hadiah dulu bagi terliur...kekekke....

Raya

Ceritakan apa saja tentang 5577 Studiokrdt 2 5577studio


Memula nak sentuh pasal layout blognya yang MANTOP! Kendian nak story pasal design. Disebabkan aku juga designer maka aku beri komen dari sudut designer jugaklah. Owh, designer ada sudut pandangan ek? tanyaku balik, sebenarnya ada tapi aku tak pandai sangat la nak komen2 dari sudut art ni. Saja aku tulis camtu sebab nak menokok tambah karangan je tu hohoho....

Design dari 5577studio banyak simple dan menarik. Rekaannya cantik serta tak padat namun pengisiannya menepati syarat. cilok sket contoh design beliau untuk cuci2 mata.

http://farm4.static.flickr.com/3366/3613883748_54ce3e1690.jpghttp://farm3.static.flickr.com/2440/3613882648_9fc2eb0a03.jpghttp://farm4.static.flickr.com/3651/3613889262_8bc4faafe5.jpg

krdt 2 5577studio


Untuk melihat hasil rekaan dari .5577studio dengan lebih baik? layari blog mereka di http://www.5577studio.com/


Tak cukup dengan design kad kawin, pamplet dan segala macam design lagi, 5577studio turut menjual produk minyak wangi dengan pelbagai koleksi seperti:

  • Bvlgari
  • Carolina Herrera
  • CK
  • David Beckham
  • Davidoff
  • DKNY
  • Dolce & Gabbana
  • dan banyak lagi!
Kadar harga sangat murah antara RM20 -rm 40. Produk berkualiti dengan harga yang berpatutan!

Selain tu 5577studio juga melibatkan diri dalam usaha mengahasilkan cupcake dan kek dengan design istimewa. Tengok hasil usaha dari 5577studio
http://farm3.static.flickr.com/2428/3597145124_74d350d53f.jpghttp://farm3.static.flickr.com/2495/3706057445_103f7d4998.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2578/3994473493_f559f3e751.jpg
krdt 2 5577studio

Akhir sekali 5577studio juga berkongsi gambar2 indah yang menjadi koleksi mereka. Kebanyakkannya gambar2 permandangan dan alam sekitar. Koleksi dari sudut yang artistik dan menarik.

Aku rasa dah cerita sedikit sebanyak tentang 5577studio. Gambar2 diamik dari blog penganjur. Sila klik sini untuk lihat dengan lebih teliti.

Photobucket

Wednesday, October 21, 2009

1st Birthday Moment Giveaway

Giveaway ini dianjurkan oleh Mummy Ayu sempena ulang tahun pertama anakanda beliau Iris Nur Delisha. Giveaway ini anjuran bersama kawan baik Mummy Ayu yakni ms Notti Netti.

Syarat penting: tepek kan gambar waktu baby tu celebrate her/his 1st birthday.. tak kisah la kat mana, macam mana... janji nampak baby tu ngan kek.... Maka gambar yang dapat kutepek adalah seperti di bawah. Dek kerana Damia tak sempat sambut ulang tahun pertamanya dengan lebih meriah atas sebab2 kesihatan (aku sangat sedih). Maka gambar yang ada ni dalam keadaan kurang bergaya. (aku kecewa sebab tak dapat sambut ulang tahun pertama yang sangat penting dalam perjalanan hidup membesarkan my pingcess).



Gambar dibawah ketika menyambut hari lahir kawan Damia iaitu anak kawan opisku. Tak dapat kek sendiri tumpang bergambar dengan kek orang pun jadilah, ok ke puan penganjur? Damia sangat excited dengan lagu happy birthday. Dengar je lagu tu sah2 dia bertepuk tangan dengan penuh gayanya. Harap2 aku dapat sambut ulang tahun kedua Damia dengan lebih baik pada tahun depan, insya'allah...



1st Birthday Moment Give Away


Akhir kata selamat Ulang Tahun yang pertama
buat baby Iris Nur Delisha
My Princess
Semoga membesar sebagai anak yang pintar cantik lagi solehah,
amin...



klik sini untuk join diz giveaway

Photobucket

Thursday, October 15, 2009

LEMARIUMMI COLLECTIONS (LUC) GIVEAWAY

Sekian lama menyepi diri dari menyertai contest dan giveaway dari blogger, akhirnya hati aku terbuka kembali untuk rempit contest/giveaway dengan maksima!

LEMARIUMMI COLLECTIONS (LUC) GIVEAWAY dianjurkan oleh Shikin@Ummi AN. Cara menyertai giveaway ini sangat mudah. Pastikan kita memenuhi syarat asas iaitu jadi follower, linkback blog LUC dalam blog kita, nama, email dan komen. Simple je camtu.

Aku tertarik nak join giveaway ini kerana hadiah yang ditawarkan adalah tudung fesyen terkini. Sekarang aku pun jadi giler kumpul tudung2 design camni. Dah tak nak pakai dah fesyen tudung bawal sebagainya sebab tudung design camni mudah je dikenakan. Juz sarung dan siap. Cun pun ye sebab design tudungnya menarik. Warna tudung ni pun sangatlah sweetnya. Suka ai! Tengoklah model memakainya seperti dibawah. cun eh!



Pemenang akan dikira secara cabutan bertuah. Harap2 aku berjaya memenangi tudung comey ini.

Puan penganjur... diz my detail:

nama: wan hairulshifah binti wan zahari
email: washifalo@yahoo.com
komen: dah type tadi tapi nak tambah sket. suka sangat tengok fesyen design tudung dalam blog puan penganjur ni. meriah dan cantik2.

contest tutup pada 24hb okt.
jom ramai2 kita sertai giveaway ini!


Photobucket

Thursday, September 17, 2009

COOLABABY ClothDiaper GIVEAWAY

Jom join COOLABABY ClothDiaper GIVEAWAY yang dianjurkan oleh sarah. Giveaway ini akan berlanjutan sehingga 30hb sept 09. Cuma lengkapkan syarat2 mudah dan kita berpeluang memenangi hadiah comel seperti di bawah.

1WETBAG + 1CD(w. 1 insert)+1cute legging!
Inilah hadiah yang menjadi rebutan.

Photobucket

Thursday, September 3, 2009

MySuperKids Special Aidilfitri Giveaway


Dalam banyak2 giveaway, inilah yang paling mudah nak join. Disebabkan pemenang diambil berdasarkan cabutan bertuah, maka sesiapa saja boleh menang. Semuanya bergantung pada nasip. Untuk mencuba nasip aku pun cuba sedayanya melengkapkan semua syarat. Cuma syarat ke 5 dan 6 yang prob sket. kekkee... Kalau kalian berminat jemput masuk blog MySuperKids.

Syarat2 berikut dapat membantu memberi peluang lebih banyak untuk menang:

  1. Tampalkan code di atas di sidebar – 1 KAD CABUTAN <— ini syarat wajib utk sertai giveaway ni.
  2. Buat satu entry ringkas, just copy+paste code di atas juga dalam entry anda – 1 LAGI KAD CABUTAN.
  3. Buat satu lagi entry tentang giveaway ni dengan backlink ke MySuperKids – 1 LAGI KAD CABUTAN.
  4. Add MySuperKids.net di blogroll – 1 LAGI KAD CABUTAN (yg dah add pun dikira).
  5. Masukkan link entry ini di FaceBook (notes/status/wall,etc.) – 1 LAGI KAD CABUTAN.
  6. Masukkan link entry ini di Twitter – 1 LAGI KAD CABUTAN.
  7. Kalau ada lebih dari satu blog dan buat benda yang sama – CABUTAN DIKIRA 2 KALI.


Photobucket

Thursday, August 20, 2009

Yatie Chomeyl's giveaway - Kisses of Love

Dah lama rasanya aku membeku dari menyertai dari mana2 contest n giveaway anjuran para blogger. Kali ni rasanya nak pulas enjin laju2 n sertai sebanyak contest yang boleh. Menang kalah tolak tepi dulu...

Tapak pertama merupakan Yatie Chomeyl's giveaway - Kisses of Love. Gambar yang dipaparkan ini merupakan gambar aliya bersama atok di Putrajaya.



Berminat untuk sertai giveaway ini... sila klik sini...
Photobucket

No comments: