Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, December 11, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Giveaway ini dianjurkan oleh mummy rifqi dari blognya yang serba cantik luv... Tarikh tutup giveaway ini adalah pada 31 disember 2009. Selesaikan syarat wajib dan letakkan gambar anak yang paling serius dalam simpanan anda.

Aku tak banyak pilihan sebab yang disimpan dalam pc sekarang yang ini saja. Nak godek-godek dalam CD burn rasanya tak perlu kot. Gambar-gambar yang aku upload ni pun rasanya dah beri emosi serius dari anak aku. kui3... Persembahkan beberapa gambar anakku yang sungguh serius...

Aliya Damia
1tahun 8bulan

Di Tasik Titiwangsa... Sedang bengang sebab kena
paksa duduk dalam stroller. Suruh bergambar pun
takmo senyum dah. Seriussss je mukanya.

Di Colmar... Sangat serius masa nak diambil gambarnya
sebab boring lama menunggu ayah dan mummy
bergilir pergi solat.

Di Terengganu.... Boring je tengok mummy dan ayah
sibuk berborak. Kes muka tak cukup tidur tu pasal
serius je masa nak amik gambarnya.

Di Kuantan... Sedang zzzzzzz.... tapi muka serius sungguh
macam tengah fikir masalah negara. hohoho....

No comments: