Nuffnang

Friday, January 29, 2010

Karikatur Wira & Nurull

Selamat Melangsungkan Majlis Perkahwinan kepada en.wira dan cik Nurull. Teman sepejabat yang bertemu jodoh sama sepertiku dan en. hb. Karikatur mereka berdua ni dah lama aku lukis. Mungkin tak sepenuhnya mengikut muka sebab aku pun bukan pakar lukis karikatur. Amatur macam aku ni camni je la boleh kulakukan. Harap-harap teman berdua ni berpuas hati seadanya.

Aku memang tak warnakan karikatur ni. Terpulang pada empunya tuan nak warnakan bagaimana. Ia dijadikan bahan untuk kad kahwin mereka. Tema hitam merah yang sangat menarik dan elegan.

Diharapkan perkahwinan ini kekal bahagia hingga akhir hayat. Amin...

ps: aku tak mintak izin nak upload karikatur ni dari dorang. Jangan marah aar bakal pengantin. Darah tengah manis-manis tu kui3...

5 comments:

i z z a said...

tomey la karikatur nih..

izan ishak said...

suka tgk karikatur...lawa2!
teringin nak suruh org lukis diri sendiri jadi karikatur..

wansteddy said...

uh...sempoi je izza. xdetail sbb permintaannya nk simple2 :)

izan...kalau saya buatkn takot izan xsuka je. saya bukan pro takat conteng2 cmtu boleh le kui3...

yantz-yeem said...

oooo ko ke yg lukis...ekekek..bangga aku beb..patut la aku tgk skill gaya cam ko nyer..tp x berani nak ty nurul..

wansteddy said...

ada yg ingtkn man yg lukis. dia kn lbh xpert lukis kartun ni. tp xsngka lak dorg nk style katun aku kui3...