Nuffnang

Thursday, February 18, 2010

" Contest Aksi Gigit si Manja " by MommaMia

Contest ini dianjurkan oleh Momma Mia . Jom beramai-ramai sertai ini contest yang menarik :) Tarikh tutup contest ini pada 1 March 2010. Momma Mia suruh letak satu gambar je dengan penjelasan musababnya sekali tapi aku degil gak bubuh tiga! ngahhahaaa... Sebabnya aku jarang-jarang dapat ambil gambar Damia mengigit ni.

Hadiah-hadiah misteri bakal ditaja oleh LuvableKids Store & Baby Hauz & Mycoolbibi.


Baby name: Aliya Damia Azmi
DOB: 24 mac 2008
mummy: Wan Hairulshifah binti Wan Zahari

Bola pun ada hati nak gigit! Kat Nursery Sogo ting. 7. En.hb yang bawa Damia masa ni. Sorang parent je layak temani anak di dalam ini nursery. Damia main sampai penat nak merayap seluruh nursery yang penuh dengan mainan yang pelbagai.

Gaya mengigit sambil posing tak hengat tu ngahhahaa.... Masa ni kat Taman Inai, Gerik Perak.

Ketika marhaban di sebuah majlis cukur jambul. Dah le kongker nak jadi tekong pastu mic tu dijilat-jilat dan digigit-gigitnya. Haduu... fening aku dengan karenah Damia haritu :P

5 comments:

Momma Mia said...

Yang, bagi la details baby i.e nama , dob & nama penuh ibu. huhu.. degil yer... takpe kt pilih gamba no 1 tuh.

good luck dear!!

Wansteddy Tales said...

owh yeke... bnyk keciciran rupanya nghahaha... server lembas sungguh kat rumah ni. kalau xdpt update rini nxt week ai torai yep. tp nk gigih gak cuba selagi daya huhu...

i z z a said...

main gigit2 yep damia..gudluck kak

Wansteddy Tales said...

mia mmg jarang gigit2 ni izza tu yg xberapa nk besh pic yg ada huhu

Momma Mia said...

ok. sedap nama Aliya Damia.