Nuffnang

Wednesday, February 17, 2010

Facebook

Akhirnya aku punya Facebook jugak... Itu pun setelah didesak berpuluh2 kali oleh kawan-kawan yang sekian lama add aku masuk FB dorg. Alasan mustajab yang selalu bawak aku lepas lari. .. Akaun FB suka tendang aku punya nama. Dan ia kisah benar ye puan-puan. Kerana aku sudah malas. Jiwaku terus keras. Makan bertahun barulah hari ini aku kembali mencuba nasip. Dan klik-klik dapat akaun atas nama sendiri. Senanglah pulak :P

Dan aku mintak maaf banyak-banyak kalau aku tak reti bahasa nak balas-balas dengan sungguh pantas tahap karen untuk membalas kiriman mesej-mesej dari kalian yang sudah sedia jengah my FB. Akaun aku masih segar. Baru tumbuh pucuk daun. Belum lagi terkuis sana sini. Makanya kejakunan ini memerangkap aku dari terus ligat ber FB.

Percayalah aku sangat bengong nak meneruskan penulisan di dalam FB. Aku rasa bagai budak darjah satu dipaksa jawap soalan ujian tahun 4. Sungguh tertekan.

Nantilah nak berguru dengan adikku.

5 comments:

kakyong said...

apa id Fbnyer..

i z z a said...

nnt leh add kita ek..sy dgn fb kureng sket..tp kalu ngan blog mengadap 2 3 jam pn xpe..hehe

Wansteddy Tales said...

k.yong...ini kot k.yong. jenuh ku memikir2kannya :P 1292383692

izza... adu dikk... sama la kita. akak tahap tension hadap FB ni smlm dan harini. alamatnya cepat ditinggalkan la ni nghhahahaa

kakyong said...

no ape tu?
nama lah.. nama yg guna utk FB...
xper lah.. wans add jer kakyong habibah yahya

Wansteddy Tales said...

wahahhaaa... tu le dah kata. wan ni masih dlm mode jakun kui3 :P

ID nama: Wans Teddy.
harap2 yg tu betul ;)