Nuffnang

Followers

Wednesday, February 10, 2010

VOTE 4 ME! header contest Malaysia Giveaway

Salam kawan-kawan...

Aku telah menyertai contest design header untuk Malaysia Giveaway. Contest ini telah tamat tempoh peraduannya pada 7 februari lalu. Jemputlah singgah ke blog tersebut untuk memilih header yang dirasakan sesuai untuk blog tersebut.

Inilah link blog tersebut.
Atau anda boleh klik sini.

http://malaysiagiveaway.blogspot.com/2010/02/malaysia-giveaway-first-giveaway.html

Bermula dari code 06 hingga 12 adalah jenis header yang telah aku designkan. Sudi-sudikanlah jari jemari korang tolong vote untuk diriku yep. Dalam masa yang sama korang membantu pemilik blog berkenaan memilih header yang sesuai untuk blognya.

Code: 06
Code: 07
Code: 08
Code: 09
Code:10
Code:11
Code:12



Sedikit info tentang blog ini... Dikendalikan oleh Amira yang dikenali sebagai Em's. Dikenali dengan nama blog MALAYSIA Giveaway / Contest - Blog and Win - all in Malaysia!!

Blog ini terkenal kerana memberi ruang kepada penaja-penaja contest dan giveaway menerusi blog memperkenalkan dan mempromosikan contest masing-masing. Ia menjadi platform kepada seluruh blogger tanahair untuk mengetahui contest-giveaway terkini.
Menariknya blog ini juga memberi info tepat berkenaan tarikh tutup contest beserta link direct kepada empunya penganjur contest blog. Menarik? Sila-silakanlah menjenguk blog ini selalu. Pastikan anda letakkan link blog ini didalam bloglist anda. Dan sudi-sudikanlah menjadi follower blog yang berinformasi ini :)

7 comments:

i z z a said...

wow!!byk nyer..cumel2..

Wansteddy Tales said...

act akak design 4 template je. yg bnyk tu sbb logo berubah2 :P

alinalan said...

dah vote! i like no 2 tuh

Wansteddy Tales said...

thanx mommaMia :) jasamu kukenang!

i z z a said...

sy dh vote utk akak

Wansteddy Tales said...

thanx izza ^o^

ieyza said...

dah vote untuk no 6
gud luck wan....