Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, March 8, 2010

Idea tak keluar

Harini tak dapat nak bercerita panjang di awal pagi. Aku ada agenda dengan rakan-rakan ofis di luar. hohoho... Berbaloinya jalan sampai berpeluh-peluh membuahkan hasil pulangan yang mengembirakan. Walaupun menghabiskan duittt je huhu...

Tah kenapa mood nak berblog sangat tipis baru-baru ni. Tengoklah kalau mood ni kembali sehari dua nanti. Mungkin kerana kesibukan kerja berganda. Dan kerana aku sendiri malas nak menulis. Sekarang ni pun aku rasa macam terpaksa perah otak nak teruskan menulis. Kenapakah? huhu...

3 comments:

i z z a said...

sy sndri pn xtau dh nk tulis ape lg kt blog..hehe..

ibu_arifa said...

kekadang bila kena mcm ni, terus rasa mcm nk tidur/tgk tv saja..hihihi

Wansteddy Tales said...

izza...tahap tensen kenangkan benda tak dpt ditulis ni huhu

ibu arifa...sma la kita. klu boleh nk lepak2 je mls nk hadap pc kui3