Nuffnang

Followers

Thursday, March 11, 2010

Tamat sudah my shif

Hahhhhhh... Seksa aku dah lepass... Barulah rasa boleh bernafas bila kembali ke meja kerjaku. Rupanya sayang sungguh diriku pada meja ini berbanding lokasi lain sekitar ofis ni. Rasa macam kembali ke kampung halaman. ngahahahaa...

Sempat gak aku berposing depan kaunter tadi. Amik gambar sudut-sudut tak penting dari mata aku di kaunter. Seronoknya mengusik kawan-kawan ofis. Tiap kali berdiri di depan pintu, dorang lah yang mulakan mengusik aku. Pastu kitorang saling berbalas lawak bodoh pulak. Itu memang tak profesional hahaha...

Ayat-ayat karangan yang berlegar di kepala padam macam tu je lepas internet kena potong di kaunter tadi. Aku pulak sambung melukis. Segala harta menda keramat aku semuanya aku angkut sepahkan kaunter sekali. Sebabkan laluan depan kaunter tu memang pintu masuk. Ada-ada je la penonton yang datang menyinggah tengok aku melukis. Macam pelukis kat Centre Market kui3....

Aku nak kembali buat kerja ofis. Banyak terbengkalai harini. Plan nak buat di kaunter tadi cuma hangat-hangat tahi ayam je. Lepaslah design satu mukasurat. Selebihnya aku melukis. Tak seronok buat kerja di tempat lain. Aku suka mejaku sendiri. huhu...

No comments: