Nuffnang

Thursday, April 1, 2010

Belangsungkawa Din Beramboi

Ucapan takziah untuk seluruh keluarga dan sahabat handai Din Beramboi.



Semalam riuh khabar angin mengatakan Din Beramboi dah meninggal dunia kira-kira pukul 6 petang. Kononnya seorang member facebook ni dapat sms dari kenalannya memberikan khabar duka tersebut. Rupa-rupanya sekadar khabar angin dan telahan semata-mata.

Tapi dalam perjalanan ke pejabat tadi rupa-rupanya betullah sudah sampai ajal beliau. Din Beramboi meninggal dunia kira-kira jam 12 tengah malam tadi. Pak Nil pun takde kat konti Era pagi tadi. Arwah akan dikebumikan dekat Kepong.



Aku baru saja minat dengan telatah Din Beramboi dalam riuh pagi @ Era. Tiap kali gerak ke tempat kerja memang selalu tak sabar-sabar nak dengarkan cerita melalut terkini beliau. Menariknya bakat Din Beramboi ialah, lawak spontan. Tak sangka begini saja akhirnya.

Al-fatihah untuk beliau...

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

Al-Fatihah...semoga roh nya dcucuri rahmat dan ditempatkan dengan org beriman...

Wansteddy Tales said...

insya'allah...

pak long said...

salam.
moga rohnya dicucuri rahmat..

hati - ema said...

Al-fatihah... pagi aku semasa bersiap2 nak pegi kerja dah x seceria dulu.... aku suka drama sebabak tu.. huhuhuhu... dan aku dgr ERA semata-mata utk itu....

selalu dgr SINAR

Wansteddy Tales said...

p.long... amin...

ema... sama la kita. aku pn dlu xsuka sngt dgr radio era sbb slalu sngt pasang lagu indon. pastu ble din beramboi bnyk merapu pn aku xbrapa nak minat. tp ble arwah bukak drama sebabak tu trus melekat dgn era. sedih pulak :(

i z z a said...

salam takziah jgk..