Nuffnang

Followers

Friday, April 16, 2010

Gangguan selsema

Untuk kursus sessi pagi dan petang dah selesai. Akan disambung berkursus sessi malam. Selsema sedang melanda dengan jayanya. Habis sebuah sapu tangan penuh dengan sisa toksin. Jadinya aku lah orang yang paling kerap bersin, batuk dan srettt.. sretttt.... hembus hingus. Sungguh tidak selesa dan menganggu konstresi aku dan rakan-rakan sekursus yang lain.
Aku nak upload gambar lagi tapi kenangkan line agak tidak stabil nampaknya terpaksalah bertangguh. Kawan-kawan dah bersemangat nak terjun kolam renang! Aku teringin jugak tapi aku tak reti berenang. huhu... Kalau sempat aku bercerita lagi malam karang sambil-sambil layan kerja kursus.

2 comments:

ibundo said...

sib baik tak duduk sebelah ko. Kok tak mesti menjangkit wakaka..

Wansteddy Tales said...

k.pah... ini pn dah ramai yg ikut berjangkit ni ha hohoho