Nuffnang

Friday, April 30, 2010

Hadiah terperam belum berbungkus


Hadiah belum berbalut. Aku sibuk. Tadi sempat berchatting pulak tu. Mana ada masa nak balut hadiah kan. Sebenarnya bukan sengaja bertangguh. Aku masih menunggu semua alamat peserta Wansteddy giveaway yang menang. Dah dimaklumkan pun dalam blog masing-masing. Dan seperti yang dijanjikan dulu, aku tunggu semua alamat sampai ke emailku barulah aku pos hadiah.


Aku ni memang jenis tak nak buat dua tiga kerja. Harap-haraplah semua hadiah dapat dihantar sekurang-kurangnya pada minggu depan. Tak bestlah simpan-simpan hadiah orang. Rasa macam tak sedap je duduk. Macam buat salah pulak. Sedangkan hadiahnya memang dah sedia ada.


Kepada pemenang-pemenang harap boleh bersabar menuggu kunjungan hadiah yep. Harap-haraplah aku boleh cepat-cepat pos semua hadiahnya :)

2 comments:

thaqif amsyar said...

aunty wan,
take your time..bg mama aqif tak kisah pun :)

Wansteddy Tales said...

trimas mama aqif... saya mmg jenis xsmpai hati nak2 sbb dah janji. rs xsenang duduk selagi blm kirim semua hadiah tu huhu