Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Friday, April 30, 2010

Kasih abang


Dapat dalam email.
Malas la nak komen banyak-banyak. Pastinya korang sendiri dapat merasai rasa kasih sayang dalam gambar ni. Kesedihan aku tengok wajah-wajah lesu ni.

5 comments:

aenareal said...

sayunyer gambar tu..T_T

nurKN @ Nur said...

kak wan..ni pic kt area mne?mexico/filipina? sedihnye rase..cmne la klu dorg tu ank kite comot2 duk kt tpi tgga je..xde sape ke yg kaye2 nk adopt dorg..

Wansteddy Tales said...

aenareal... sama la. terbayang wajah anak on d spot! huhu

nurKN... entah la Nur... kat KL ni pun melambak macam ni. Boleh jadi jugak di KL. Bukan sekadar rakyata sing, rakyat malaysia pun ada lagi hidup merempat begini. ada jugak yg lepas pandang. sedih kan. bayangkan terjadi dlm keluarga kita. tp org hidup senang ni mudah lupakan yg susah. moga2 hati kita tak begitu, insya'allah...

hati - ema said...

aku kesian kat baby2...x bole tahan kalau tgk baby baya meen menderita

Wansteddy Tales said...

ema... kan3... aku pn sedih. tgk je bdk2 cmni rs nk berjurai2 air mata aku. myb inilah dikatakan naluri mak2 org. zmn remaja dlu hatiku kering. gasak je la pe nk jd kat budak2 langsung mcm xde persaan. pk2 balik cm kijam pulak diriku dulu huhu