Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Saturday, April 17, 2010

Tak sihat

Aku dah mula demam. Kelas terakhir malam tadi mengundang selsema dan demam yang lebih teruk. hampir-hampir jatuh tangga sebab pening. Sampai saja di bilik telan 2bijik panadol. Aku pening rasa nak tidur tapi bila dah lepak-lepak tak dapat lelap pulak. Sudahnya pukul 1 malam jugak aku baru tidur. Sama je macam waktu di rumah. Tapi kerana tak berjaga malam tidaklah rasa mengantuk sangat sekarang.
Bekalan ubat memang takde. Tapi demam ni masih tak kebah. Ushar kedai mini di Resort tadi, penyambut tetamu kata dah lama kedai tu ditutup. Aih... macam mana nak beli ubat ni? Semalam ada jugak budak-budak pergi lepak di Bandar Melaka. Mungkin tambah stok peribadi. Kalau aku tahu, aku mintak tolong dorang je belikan ubat untuk aku.
Sekotak tisu sekali atas meja ni. Lepas ni jenuhlah budak-budak cleaner nak bersihkan bekas toksin aku hahaha...

2 comments:

nza said...

kesiannya...moga cpt sembuh ok...take care.

Wansteddy Tales said...

k.nza... trimas doakan wan kak...