Nuffnang

Followers

Monday, April 26, 2010

update Wansteddy Giveaway IV

Setelah berkali-kali aku semak dan kira, seramai 91 peserta sempat menyertai Wansteddy Giveaway. Terima kasih kepada semuanya yang sudi menyertai giveawayku ini. Diharapkan anda semua rasa gembira menunggu keputusannya.
Selagi belum diumumkan nama pemenang, aku harap sekalian peserta sempat semak dan kenal pasti email masing-masing. Harapan aku takde berlaku kesilapan mahupun keciciran abjad atau sebarang keciciran email. Harap-harap semua nama sedia dipaparkan yep.
Hadiah sudah tersedia dalam tangan. Heheh... gigih aku berbelanja sakan dengan ofismate harini. Kesian beliau sampai lapar menunggu hasil dariku. Trimas K.pah sebab sudi temani aku hehe... Tinggal satu lagi final hadiah idaman aku. Dan itulah hadiah utama. Harap-harap sempat beli la jap lagi. kalau tidak, esok la aku beli!
Hee... tak sabar-sabar nak tahu pemenang bertuah kali ni. Aku tak tahu lagi nak cabut undi cara apa. Keputusannya esok!!!

No comments: