Nuffnang

Sunday, May 9, 2010

Aliya damia di Midvalley

Semalam aku terlepas masuk ke Expo Mami Baby kat Midvalley... Aku yang pulun mengajak member blog ke sana, aku pulak yang tercicir.

Sebelum gerak ke Midvalley. Sempat ajak Damia posing dulu. Rambut pun tak terurus belum ditocang. Gambar pertama dan kedua je dia bagi kerjasama, masuk gambar ketiga dah tarik muncung dah.

Kegemaran Damia bawak kereta. Tengoklah dia pulun main kereta racing kat tempat orang dewasa. Padahal ada je apek yang nak main sekali dengan member dia terpaksa beralah dengan anak aku hahahha.... Gasaklah...

2 comments:

nza said...

kelakar lak damia...apa2 jelh damia asalkan bahgia.....hi..

i z z a said...

hahaha...mcm org besor jerk damia nih