Nuffnang

Friday, May 7, 2010

'kerja tambahan'

Berpinar kepala aku mengadap Facebook tadi. Malaslah nak aktif. Bagi rungsing kepala aku je huhu.... Lebih baik aku sibukkan diri berblog je lebih terjamin masa senggang aku dengan pengisian blog kui3... Alasan kenapa sawang mawang di facebook masih belum disapu bersih. Kepada yang pernah menjengah facebook aku suatu ketika dulu, jangan terkejut kalau tengok langsung takde perubahan dalam facebook aku tu. Memang takde perkembangan pun. Jangan kisah nak komplen tahap kerajinan aku yep hahaha...
Aku nak menyibukkan diri buat kerja-kerja tambahan. Harap-harap aku dapat banyak ilham hehe...

No comments: