Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Tuesday, May 11, 2010

Bila orang hipokrit dengan kita

Aduuuu... kelakarnya... kelakarnya... Agak-agak korang nak ikut gelak kesian kat aku, dipersilakanlah. Aku dengar je dengan tawar hati.
Bayangkan, bila orang cuma berbaik dengan kita HANYA kerana nak korek perincian-perincian sesuatu je dari kita. Bila dah dapat sesuatu info atau agak-agak tengok macam aku takde reaksi nak bagi respon apa-apa, pulaukan....
Agak-agak nak korek sesuatu dari aku, usaha penuh daya hubungi aku. Agak-agak nampak aku kat yahoo cepat-cepat ajak sembang. Sekarang bila aku macam takde respon, jangankan nampak kelibat nama aku kat laman sembang. Agak-agak tahu aku tengah online pun terus belah. Hidden. Macam le aku tak tahu wakakkaa.... takpe... takpe...
Esok-esok beb, agak-agak aku x tak dapat tolong ko cari kerja, janganlah marah okey. Aku bukan ejen pun. Agak-agak aku pun nak jadi ala-ala ko yang kedekut share info jangan la hangin k. Aku bukan reporter hahahaha.... Aku gelak-gelak je lah masa tu kot. Sambil-sambil kenangkan sikap ko yang begini. Trimas... trimas... ada hari boleh balasss.... hehe...
Owh, begitu rupanya sikap ko. Takpe... takpe... Aku faham. Kesimpulannya aku ini... toksah terhegeh-hegeh la. Dok je la diam-diam kat meja layan member dalam dunia maya lagi bagus kot. Buang karan je amik hati hal remeh temeh gini. Buang masa. Banyak lagi kerja lain aku boleh buat. Aku boleh aktif join contest dan giveaway. Aku boleh lepak-lepakian hadap internet. Tingkatkan skill drawing.
Kesimpulannya... aku malas nak kisah!

6 comments:

hati - ema said...

hehehehe..ade ek gitu

Wansteddy Tales said...

ema... hehe... sbb ada la aku review ni. lama dah perasan perbuatannya yang ini, tp buat2 xkisah. malas nak buat2 terasa. aku ni walopn sensitif semacam tp kunun2 nk jaga hati org xluahkan. harini baru aku rasa cambest je luahkan. gasak le! hehe...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

org yang hipokrit tu jangan duk kawan..meh kawan ngan eliss ni..hehehe

Wansteddy Tales said...

eliss... kdg2 kita ni selalu xdpt bezakan kawan n lawan kan. nak2 yg real live punya. wuwu.... lebih baik kawan2 di dunia maya. xde masam2 muka sbb xnmpk haha

BIONIC WOMEN said...

ileks wan...
jangan sebab dia sorang, satu hari kita spoiled..gasaklah mereka2 yg hipokrit nih..
eily dah banyak kali kena ngan org gini..ase nak jer leyek muka doang ngan penguli doh tu biar jadi mcam doh nak wat karipap tu..hehe..over plak..
ileks an..hadiah pos sok pagi..semoga dapat hadiah x seberapa tu wat hepi skit..pasni klau eily wat kontest2 join ler..
eily lbih suka wat kontest tuk pelawat tegar jer..hehe..kemungkinan dpt tu besar..hehe

Wansteddy Tales said...

eily... betul tu eily. saya mmg rs lebih baik dok diam2 je xpayah da layan org gini. agak2 dia dtg wat la baik. tp layan tu ala la je la. dah terkena kan. huhu...

woa... xsabar2 tugu gift dr eily. insya'allah klu eily wat contest lagi saya polo! hehe