Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, June 7, 2010

Bila kena kritik

Aku senyum-senyum je. Dalam hati terasa jugak, huhu.... Tapi aku tak kisah. Bila kena kritik maksudnya orang nak kita lebihkan usaha. Tingkatkan skill. Kerana tak semua akan suka pada kerja kita. Itu perkara yang perlu diambil kira.
Aku kan sensitip... wuwu...

2 comments:

chugie said...

betul tu wan, kalau kene kritik memang kita akan terasa.. sy pun cam tu gak..

tp dah pe'el manusia macam tu, kalau x menkritik, memang x sah! kn?

Wansteddy Tales said...

chugie ~ kdg2 bila penat n ikut moody mmg cepat je panas hati. tp bila pk2 kenang2 saya ambil kritikan tu sebagai pendorong smgt terus memcuba. gasaklah org yg mengkritik tu punya maksud mmg nk menjatuhkan ke hapa. yg pntg kita kena sntiasa positif. insya'allah hati ni kurang bengkek hehe