Nuffnang

Friday, June 25, 2010

warehouse My dear

Aku baru tahu adanya warehouse My Dear. Memang dah lama tunggu sebab nak beli pagar keselamatan dan basikal mainan untuk Damia. Kesian kat Damia sebab selalu tengok-tengok anak-anak pengasuh mengayuh basikal kulu kilir. Masa balik kampung beria dia main basikal sepupunya tak nak turun. Sampai masa dah aku kena beli hadiah basikal buat Damia. Hadiah sempena hari lahir keduanya dulu pun aku belum beli lagi. Anggaplah hadiah hari jadi yang dah lama dibekukan hehe....



Detail berkenaan warehouse My Dear:





Baby & Children Products

Products Offered
High Chair
Bouncer
Stroller
Walker
Carseat
and more

Terms
Cash and Credit Cards

Time: 9am – 7pm

Location (Tel: 603 8060 0093/95)
34 Jalan Meranti Jaya 10
Meranti Jaya Industrial Park
47120 Puchong
Selangor Darul Ehsan Malaysia
Nak pergi ke tapak warehouse ni agak susah sikit bagi yang baru pertama kali nak pergi. Sila rujuk peta yang disediakan. Aku pertama kali pergi dulu sesat. Kali kedua okey. Kali ketiga sesat balik. Apa da.... ahahhaaa

6 comments:

ummi sofiyyah said...

pernah jgk pegi sekali masa awal tahun haritu dia buat sale..ok jgk la kan...tq bgtau ada sale lagi..

Wansteddy Tales said...

ummi sofiyyah ~ alahai.. sukanya nama soffiyah. dulu kepingin nak letak nama anak sofiyyah, abah pulak xstuju haih... ><

sama-sama kasih ^^ harga yg ditawarkan berpatutan. jauh sikit pn xpe sbb bnyk pilihan ><

chugie said...

wah.. sale lagi?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dekat dgn umah sy tapi tak penah pg pun hehe

Wansteddy Tales said...

chugie ~ kalau semak shoppingnsales hari2 shopping. kita yg kopak haha

Wansteddy Tales said...

Baby ~ saya ni dok selayang gigih ke sana padahal klu kira pengangkutan segala sama je mcm beli kat shopping mall terdekat haha