Nuffnang

Followers

Friday, July 30, 2010

1st ContEst bY miSzLullaBy!!! Closing date: 30th July 2010.Cepat!! Cepat!! Jom join!!

contest by miszlullaby


Contest ini dianjurkan oleh miszlullaby. Jom beramai-ramai memeriahkan contest best ni! Lawati blog gorjes serba merah ini. Hadiah-hadiah best menunggu pemenang bertuah! Jom tengok produk hadiah yang ditawarkan:

Pemenang pertama:
PUPA MAKE UP KIT pesci zodiac collection pallete from PUPA MILANO-(got blusher,lip gloss,eyeshadow and highlighter)

Pemenang kedua:
Luminelle DeliGloss in Rouge Framboise (no.83) from Yves-Rocher



Pemenang ketiga:
Pink Gloss &Mini Mirror key chain from Yves Rocher

Jujurnya aku ni paling malas nak join contest berupa gambar. Sebab pertama aku tak suka tepek muka sendiri dalam blog. Kedua sebab selalu kalah contest pasal gambar. Tapi harini mood contest mengatasi mood malas. Jadinya aku gigih geledah jugak pc cari gambar fav aku.

Nah inilah dia. Mood perasan cun dalam kereta. Versi shoot sendiri! hahhaa... Aku suka gambar ni sebab inilah 1st time aku pakai shawl! Aku tak suka pakai tudung melilit bagai ni. Rimas. Tapi kerana pada hari tersebut ada jamuan di pejabat. Beria jugaklah aku melilih tudung. Sudahnya sampai kat pejabat majlis ditunda esok hari! Haru..... hahhahaa...

Aku tag:
Acurose
K.Yantz
dan geng2 blog lain yang superb cun melecun join diz contest!

Tarikh tutup pada 30 julai 2010

No comments: