Nuffnang

Followers

Sunday, July 11, 2010

Dolly dalam pembikinan

Preview sikit. Kerja ini memang makan masa lebih dari yang aku jangka. Aku yang cerewet dan mementingkan kesempurnaan dan kepuasan pelanggan. Masalahnya hal ini menyebabkan pelanggan terpaksa tunggu lama.

Milik siapakah Dolly ini? Biar jadi tanda tanya dulu. Yang pastinya Dolly ini datang dalam pakej sekeluarga. Bercirikan english style dan hiasan dalaman header ini akan aku hiasi dengan perabot-perabot bercirikan vintage. Aku harap menjadilah. Sebenarnya aku dah siapkan dua design header untuk pemilik dolly ini. Tapi hanya copy paste design header lama. Tapi rasa tak sedap pulak tunjukkan hasil kerja lama sahaja. Jadinya untuk tunjukkan final design aku mesti siapkan sekurang-kurangnya dengan satu design baru. Semestinya ikut selera pelanggan kesayanganku semua.

Ada lagi satu dolly dalam pembikinan. Dolly tersebut sedang melakukan kerja jahit menjahit. Masalahnya aku sibuk bermain dengan costume dolly. Kan aku dah kata yang aku ni cerewet....

Satu lagi dolly dah siap cuma menunggu kata putus my beloved customer je. Siap je semua aku akan paparkan dalam entry akan datang. Tunggu yep!

4 comments:

Nia said...

dah siap nanti post tau Wan..mesti cun

BabyIntan said...

Comei nyo dolly itu :)

Siapakah gerangan empunya si dolly itu ye...hurmmm.

Wansteddy Tales said...

Nia ~ insya'allah. masih dlm pembikinan. dolly en suami belum sepenuhnya siap. saya suka lukis dolly perempuan2 >< hahaha

Wansteddy Tales said...

Intan ~ Intannyer! kohkohkoh... terbatuk pulak! hehehe...