Nuffnang

Followers

Monday, July 12, 2010

Penghargaan yang payah nak lucutkan

Ah... lega bila tengok blog aku kembali 'berfungsi' macam dulu. Punyalah takut aku nak cuba2 godek2 lagi hahaha.... Tadi masa nak upload template 3 minima ni aku pejam mata je. Andai kata widget-widget aku sekalian hilang tanpa dikesan aku pasrah pada ketentuan hahaha.... Sedih je bunyinya.
Aku sayang nak buang award dan segala link-ink badge yang tersimpan lama dalam blog ni. Itu suatu kenangan. Itu suatu memori manis. Kalau aku padam seolah-olah aku melupakan kenangan manis tu. Jasa-jasa teman-teman yang anugerahkana ku award-award tersebut memang aku hargai. Badge-badge kawan-kawan blog sayang aku nak buang gitu je. Itu menunjukkan penghargaanku kepada mereka. Mana-mana badge yang masih belum aku tempek tu bukan kerana aku tak suka tapi aku perlukan masa menyusun blog ini. Tapi kalau ada yang jemput aku letak badge dorang susah aku nak tolak.
Pagi ini aku membuang masa untuk susun semula blog! Sangat menyakitkan hati dan membuang masa. Haih...
Nak kena sambung tugas.

3 comments:

eim said...

tulan semalm tengok blog wan cam huru hara lagii.ni dah oklah nii..

Wansteddy Tales said...

huhu... punyalah pucat muka semalam tgk blog macam rojak! hahaha... xberani dah nk godek2 pasni >< serik

Unknown said...

hehe.. pas ni jangan godek2 k.. kalau nk godek gak, kene save dulu tamplate lama ni..