Nuffnang

Thursday, July 1, 2010

Hadiah ~ Shawl dari Leezan

Semalam gatal-gatal tangan kiriku. Kalau orang lain, gatal tangan kanan nak masuk rezeki. Aku punya kes mesti terbalik. Sama kes je dengan mak aku. Gatal tangan kiri masuk rezeki, gatal tangan kanan gigit jari la hahaha...

Alhamdulillah kiriman shawl sempena sertai contest LAC Rebranding anjuran Leezan Contest telah selamat diterima semalam. Seronok sekali terima hadiah yang comel macam tu. Tapi aku masih sayang nak bukak dari plastik balutannya. Terkebil-kebil aku depan cermin memikirkan macam mana muka aku nanti memakain shawl ini. Al maklum aku ni agak jakun dengan spesis tudung melilit-lilit ni. Dah le muka bulat tembam, wuwu... elok ke aku pakai nanti? Haih...

Sekali lagi terima kasih kepada penganjur yakni dik Leezan kerana menganjurkan contest best macam ni. Dan terima kasih dua kali ganda kerana memilih wansteddy antara pemenang. Trimas!

2 comments:

Sari said...

tahniah wan, nnti kalo dah pakai ble arr tepek kat cni, nk tgok camner punya tembam muka wan tu..heheh

Momma Mia said...

huhu tahniah wan!! tak sabo nk tengok wan pakai shawl tuh