Nuffnang

Thursday, July 29, 2010

Maaf tau3.... Hadiah kalian lewat kukirim

Khas buat pemenang-pemenang Wansteddy Giveaway
Adakah yang marah? Aku lewat kirim hadiah?
Minta maaf sebab hadiah masih dalam proses nak disiapkan. 9 dolly, 9 badge, 9 frame dolly printed. Setakat ini sebanyak 4 dolly berjaya disiapkan. Agak pening gak hakak nak design ni. Dengan proses kerja lain dalam jadual. Harap-harap pemenang Wansteddy Giveaway dapat berikan sedikit masa lagi pada penganjur ini kirimkan hadiah kalian. Target aku sekurang-kurangnya 3 minggu hadiah mesti sampai ke tangan pemenang sekalian. Moga-moga tercapai hasratku itu.
Aku kira inilah kali pertama aku lewat hantar hadiah pemenang. Agak rungsing kenangkan hati-hati mereka. Janganlah ada yang berasa hampa dengan aku kan. Susah hati aku ni sekarang. huhu...

3 comments:

eima said...

xpe ..tak kisah take ur time k ..
hehe sebenar aku tak bg lagi design dolly aku ...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

hu..hu...tak pe bab hadiah wan ni memang lewat punyer sebab susah tau nak wat dolly tu...yang kita maksudkan hadiah yang berbentuk barang2...sian ada blogger yang selalu menang tapi hadiahnyer tak de...lewat tak pe at least bagi gak k

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok je...
janji smapai..
hehe