Nuffnang

Followers

Monday, July 19, 2010

Wansteddy Giveaway Close

Dengan rasminya Wansteddy Giveaway ditutup. Maaf sepatutnya aku umumkan malam tadi tepat jam 12 malam. Tapi kerana balik lewat, badan dah penat, utamakan tidur... Entry penutupan tak sempat dibuat pada waktu yang ditetapkan.



Terima kasih kepada semua peserta yang sudi memeriahkan Wansteddy Giveaway. Pengumuman pemenang akan dimaklumkan dalam masa beberapa ketika lagi. Insya'allah hari ini jugak. Bila tu.... kena tunggu....!
Aku akan maklumkan kepada setiap pemenang melalui blog masing-masing sementelah aku tak mintak alamat email sebelum ini kan. (kesal jugak) Kalau tidak boleh dah maklumkan dengan dua cara.
Pemenang akan diminta berikan spek jenis dolly kegemaran mereka dan berikan contoh design pakaian yang ingin dikenakan pada dolly. Urusan selanjutkan akan menggunakan email. Hadiah akan dipos dalam minggu ini. Lebih cepat aku dapat maklumbalas dari semua peserta, lagi cepat urusan kiriman pos dijalankan.
Selamat berjaya kepada semua peserta.

5 comments:

tiefazatie said...

tahniah kak...=)..hihi

Wansteddy Tales said...

Tahniah??? hehe ifa bikin saspen je... hakak kalah contest ni tau wuwuwuuu... 3 contest design >< sedey giler. malas nk tulis dlm entry je sedih sungguh ><

syawalsimpsons said...

klo da rezeki kan...mmmm....x sabar nak tau sape la yang menang..huuhu

Wansteddy Tales said...

syawalsimpsons ~ tengah usahakan hehe

tiefazatie said...

hihi...tahniah sebab akak berjaya buat GA akak nie..alala...jgn sedih kak..cube lagi ye..=)