Nuffnang

Saturday, July 17, 2010

Wansteddy Giveaway update

Aku sebenarnya dah mengantuk. Tapi kena gigih berikan entry peringatan ini. Giveaway Wansteddy masih berlangsung. Kepada yang masih belum menyertainya jemput-jemputlah sertai.

Tarikh tutup rasmi pada:
18 julai 2010 sehingga jam 11.59 malam.

Korang masih dikira berjaya sertai giveaway ini sebelum melewati tarikh 19hb kerana pada hari itu, giveaway ini akan ditamatkan. Maaflah kalau karagan aku kian merapu. Aku dah macam terawang-awangan ni. Kantuk giler...

6 comments:

Miss Q said...

adeh makk.. harus segera nih.. lma sudah x join GA!

Wansteddy Tales said...

Miss Q ~ tu la.2.. kalau dah lama xmulakan rasa malas je kan. saya ni pn bnyk contest tag belum dijawab. deadline dah dekat2 semuanya >< risau2

ann @ hatiberbunga said...

awak.. nama kiter tertinggal la kt senarai peserta tu.. huhu..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah...tak sabo nak tunggu resultnyer nanti

Wansteddy Tales said...

ann ~ sorry ann... myb mslh blogspot haritu gamaknya sbb ada nma peserta yg keciciran masa nak puclish komen kat moderate haritu. xpe saya da masukkan nama ann. dah cek blog ann mmg nmpk ada my banner GA. trimas coz join, good luck ye ann ><

Wansteddy Tales said...

anje ~ good luck anje.. tgh pk cara nak cabut undi hehe