Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Monday, August 16, 2010

Damia demam

Hari ini aku tak pergi kerja. Ambil cuti kecemasan sebab Damia demam tiba-tiba. Kerja-kerja pun terpaksa ditangguhkan. Aku takde hari nak buka komputer sepanjang kat rumah ni. Susah hati anak tak sihat. Sebenarnya aku pun tak sihat ni. Dari semalam sampai sekarang aku asyik pening kepala je. Rasa berat betul mata ni. Kalau boleh nak baring je...

Tadi bawa Damia ke Hospital Selayang, tengokkan suhunya rendah jugak tapi demam Damia ni jenis tak boleh jangka. Kadang-kadang boleh naik tinggi tiba-tiba2... Nantilah aku ceritakan lebih lanjut. Nak membalas komen dan email pun tak sempat hari ni. Aku takde mood.

Esok-esoklah, insya'allah...

13 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

moga damia cepat sembuh

AcuRose said...

uh..damia ngan mama nye tak sihat rupanya. patutla senyap je rini. Byk kan berehat ok wan, acu doakan smoga damia dgn wan cepat sembuh..amin

armouris said...

info tentang bayi demam di SIHAT SELALU - FAQ Tentang Bayi Demam

-hazen said...

semoga cepat sembuh damia

Suhana Shahril said...

Samalah kita, anak2 ana si Aqilah dan Adlin pun tak berapa sihat.Terpaksa amik EL..wlpun bos mcm nak tak nak bagi jer..huhu..nak buat camna,tinggal jauh dr makpak,sapa lagi yg tolong masa susah kalo bukan kita buat semuanya sendiri...
Semoga anak2 kita cepat sembuh dan kembali aktif dan ceria

Wansteddy Tales said...

Ayu ~ trimas Ayu

Wansteddy Tales said...

Acurose ~ harini wan g keje gak, hb temankan damia di rumah

mummy_ayu said...

ala siannya demam...semoga cepat sembuh...

Wansteddy Tales said...

Armouris ~ trimas share info ><

Wansteddy Tales said...

Hazen ~ trimas Hazen ><

Wansteddy Tales said...

Suhana ~ sama kes la kita. Tapi saya ni dah cuti baru bagitahu nak EL. Kalau maklumkan awal2 konfem bos xbenarkan jugak. harini masuk kerja je dah dpt jog urgent. urghhh.. bahana EL semalam huhu

Ema said...

cepat sembuh ye DAMIA.... ibu awak susah hati tu.....

Wansteddy Tales said...

Ema ~ serik Ema, takut dia masuk wad lagi. tahun lepas betul2 dugaan. sejarah keluar masuk wad berulang kali. sebab tu bila damia sakit risau amat ><