Nuffnang

Kisah terkini Wansteddy's

Wednesday, August 11, 2010

Dugaan hari pertama berpuasa ~ Mengantuk tahap Gaban!

Ya Allah... aku tak tahulah korang rasain tak apa yang aku rasakan. Mengantuk ya amat...! Kepala rasa berat semacam. Selain perut berkrukk krukkk sila abaikan bunyian tersebut kerana sesungguhnya aku berpuasa, hahaha....
Haih, aku punyalah pening ni. Nak-nak bila mencari font. Tiap kali aku skroll mouse ke bawah mata aku ikut terkatup sama. Sudahnya kena naik balik tab atas, cari font cun. Pening mokcik! Tahap gaban punya kantuk ni. Nak-nak jiran tetangga sebelah menyebelah meja ni sibuk berdengkur. Lagu-lagu pulak pesen membuai-buai manalah aku tak ikut sama mengantuk ni.
Dugaan hari pertama berpuasa. Aku tak rasa lapar. Tapi tahan mata ni. Puas sudah aku jegil-jegilkan mata ni. Mengantuk jugak. Wah... Aku tak sangka, hari pertama berpuasa golongan perempuan-perempuan dah sakan survey barang raya! Solat terawih pergi ke tak tu Jenab? hahahhaa....

4 comments:

AcuRose said...

sahur kol bape la ni agaknye..
siap ada geng lentuk lagi kt opis..
haha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku awal2 lagi dah tak boleh puasa..aduhai..
selamat menghadapi dugaan berpuasa..hehhee

Wansteddy Tales said...

AcuRose ~ lupa nak gtaw sekali tadi, harini terlambat bngun sahur! huhu... minum air masak je lapik perut wuwuwww... apa pnya isteri la ini haih

Wansteddy Tales said...

elissmie ~ wa... ramainya cuti2 harini. saya nk kena tunggu tengah @ hujung bulan baru leh makan sorok2 bawah meja! hahahah....